Monday, 18 January 2016

NOVEL LIMITED EDITION - READY STOCK

NOVEL LIMITED EDITION

READY STOCK ( WHILE STOCK LAST)


1. YANG AKU CINTA - Farah Husain & Anna Lee





Penulis : 

FARAH HUSAIN (Dear Cinta 2.0 - kesinambungan Dear Cinta)

             ANNA LEE (Bukan Awak Tapi Dia)

Harga : 
RM25.00 + RM7.00 (SM)
RM28.00 + RM11.00 (SS)

OUT OF STOCK


SINOPSIS :


DEAR CINTA 2.0

Hidup Tasneem dan Ariff sudah berakhir dengan frasa ‘dan mereka hidup bahagia selamanya.’  

Namun, perjalanan menuju ke destinasi hingga wujudnya Ahmad Faris tak semudah kisah fairy-tales. Banyak ujian melanda. Berkali-kali hati teruji.  
Hampir sahaja kedua-duanya tersungkur. Tapi, bak kata Ariff Hakimi, kun fa ya kun. If it’s meant to be, then it’s meant to be. 


BUKAN AWAK TAPI DIA

Mana mungkin Dian cintakan si pemilik suara serak-serak basah itu jika hatinya sudah jatuh pada Hadif, teman sekampungnya.

Mana mungkin Nadeem cintakan si tukang jahit yang mulut tak ada insuran itu jika dari awal lagi hatinya sudah ditakluk oleh Balqis, model terkenal.

Namun melalui satu program reality tv keduanya ditemukan. Misi kedua-duanya sama, ingin memasuki program itu semata-mata ingin mendapat perhatian dari pilihan hati masing-masing yang endah tak endah saja kepada mereka. Tetapi, lain yang dirancang, lain pula yang terjadi.

Mampukah Nadeem dan Dian miliki apa yang mereka inginkan? Mampukah hubungan keruh Dian dan Nadeem dijernihkan? 




2. BAHTERA CINTA (RE-PRINT dengan sedikit tambahan)





Penulis : Iffa Irdina 



Harga : 

RM27.00+ RM7.00 (postage)
RM30.00 + RM11.00(postage)


SINOPSIS :

“Adi nak kahwin dengan Wana. Adi tak tahu nak cakap macam mana perasaan Adi sekarang ni. Kita kahwin ya Wana?” 

Ridwana ketap bibir. Adiputra sudah gila. Adiputra tidak waras. Entah-entah Adiputra sedang mabuk tapi tidak pula dia menghidu bau yang kurang enak dari tubuh lelaki ini.

“Adi ! Please... Adi keluar dulu. Esok kita cakap lagi, okey.”
Jemari Adiputra merayap di lengan Ridwana dan Ridwana tepis kasar.

“Wana jerit nanti.”
Adiputra ketawa.
“Jeritlah. Biar mama tahu, boleh Adi terus kahwin dengan Wana.”

Lama mereka kenal, Adiputra tak pernah tunjuk minat. Yang Adiputra tahu hanya menyakitkan hatinya. Tapi entah kenapa, tiba-tiba Adiputra berubah mendadak. 

Bagi Ridwana, Adiputra itu bukan lelaki baik-baik. Perempuan keliling pinggang dan hidup bebas tanpa batasan. Bagaimana dia mahu percaya setiap kata cinta yang Adiputra luahkan. 

Namun, kesungguhan Aditputra akhirnya merobohkan benteng kedegilan Ridwana yang pernah kecewa kerana cinta. Entah bila masanya cinta berputik, yang pasti dia sudah pandai merindui lelaki itu.

Di saat cinta berbunga, menganyam rasa kasih dan menikmati kebahagiaan yang dihulurkan Adiputra, bahtera cinta mereka dilanda badai. 

Tegakah dia membiarkan sejarah silam Adiputra menghancurkan kebahagiaan mereka? Pun begitu, mampukah dia terus berdiri gagah bersama Adiputra untuk memastikan bahtera cinta mereka terus utuh hingga ke syurga?


3. MENYEMAI CINTA (RE-PRINT dengan sedikit rombakan dan tambahan.)





Penulis :Iffa Irdina 



Harga : 

RM25.00 + RM7.00 (SM) 
RM28.00 + RM11.00 (SS) 


SINOPSIS :

Anissa dan Syed Farhen, dipertemukan dalam insiden yang tak terduga. Membawa Anissa menjadi anak angkat dalam keluarga lelaki itu. Jarak usia yang sangat ketara menyebabkan Anissa lebih selesa menganggap Syed Farhen sebagai abang.

Tapi, lain pula bagi Syed Farhen. Sejak mengenali Anissa, dia mula pandai merindu, dia mula pandai cemburu. Kerana itu, dia berusaha keras merapatkan Anissa dengan keluarganya. Berusaha keras memenangi hati seorang Anissa. Kalau boleh, dia mahu Anissa menjadi haknya.

Payah berkias dengan Anissa, Syed Farhen guna jalan mudah. Hantar rombongan terus ke rumah. Walau terkejut dan cuba membantah, Anissa terpaksa juga akur dengan kesungguhan Syed Farhen. 
Tapi, di saat Anissa sudah meluahkan kata setuju, ada cerita lain pula yang muncul. Syed Farhen itu ada pertalian darah dengannya. Jadi, siapa ayah dia sebenarnya? 

“Nissa tau tak abang sayangkan Nissa. Walau siapa pun Nissa?” bisik Syed Farhen. 

“Tapi Nissa...”

“Nissa tak sayangkan abang atau Nissa tak percayakan abang.” potong Syed Farhen. Sudah dapat mengagak perkataan apa yang akan 
dikatakan oleh Anissa.

Anissa diam. Mana mungkin dia tidak menyayangi Syed Farhen dan sememangnya dia percaya pada Syed Farhen.

“Nissa kena kahwin dengan abang seminggu sebelum naik semester.”
Anissa terkejut. Cepat-cepat dia bangun namun tangannya ditarik semula. 

“Seminggu sebelum naik semester. Ingat tu,” tekan Syed Farhen.
“Nissa muda lagi la bang.” 
“Abang ni dah tua Nissa.” 
“Kalau dah tau diri tu dah tua. Kahwin ajelah dengan orang lain, jangan tunggu Nissa.”

Syed Farhen menjegilkan mata. Dia tahu Anissa hanya bergurau.
“Nissa cuma perlu jaga abang saja. Abang janji abang tak akan mengada-ngada dengan Nissa. Abang tak akan buat perangai. Abang janji, abang akan benarkan Nissa belajar.”



4. SEMPURNA OLEH WAKTU




Penulis : Luna Bulan 



Harga : 

RM26.00 + RM7.00 (SM)
RM29.00 + RM11.00 (SS)



SINOPSIS :

Bila jodoh itu sudah ditentukan, siapalah Zarra Adia untuk menafikannya. Tapi, jodoh yang ‘diletakkan’ di depannya ini tersangatlah menjengkelkan.

“Bulan depan kita bertunang dan seminggu lepas tu kita kahwin!” – Firman Syariff.
“Aku lupa tadi. Aku tak nak wife aku bekerja. Aku nak dia duduk rumah.” – Firman Syariff.

Belum pun ikatan yang sah termeterai, Firman sudah tunjuk perangai diktatornya. Hendak dibatalkan, waktunya sudah terlewat. Nak tak nak, Adia paksa diri turutkan saja. 

“Kau jangan nak berangan sangatlah yang kisah kita ni macam drama TV. Gaduh punya gaduh, tup tup aku dengan kau boleh jatuh cinta.” – Firman Syariff

Egonya seorang Firman Syariff tak pernah mematahkan semangat Adia. Harapannya, moga ada sinar bahagia yang mencelah. Dan... sabar seorang Adia buat ego yang dijunjung Firman gugur jua ke bumi.

Tapi, silapnya Firman, bila dia sanggup memperjudikan ikatan mereka ke tangan mamanya. Dan segalanya musnah dalam sekelip mata.

Mampukah Firman mengutip kembali cebisan hati sang isteri yang tersakiti? Apa akan jadi bila Adia yang selama ini hanya ‘pak turut’ tiba-tiba bertukar menjadi Adia yang baharu? 
Yang pasti, Firman perlu tahu di mana silap diri sendiri.


5. YANG BERNAMA CINTA




Penulis : Hani Fazuha



Harga : 

RM28.00 + RM7.00(SM)

RM31.00 + RM11.00(SS)


OUT OF STOCK

SINOPSIS :

Pulangnya jiran depan rumah dari luar negara buat sejarah lama yang cuba dilupakan Hani tersingkap kembali. Tapi peliknya, lelaki itu bagai lupa yang mereka pernah ada sejarah silam yang menyakitkan.

“Bagi nombor telefon.” – Hazril 
“Nak buat apa?” – Hani 
“Agak-agak nombor telefon tu boleh buat gulai tempoyak tak?” – Hazril 

Perubahan drastik Hazril buat hidup Hani yang tenang-tenang selama ini bertukar huru hara.

“Semalam tu...sebab tangan aku macam dah mencabul kau. Senang cerita kita kahwin ajelah.” – Hazril
“Kau pernah tak sarapan dengan kaki kerusi? Kalau tak pernah, tolong hentikan bercakap benda mengarut.” Hani

Jenuh mengelak, tapi.... api cinta yang Hazril tiupkan terlalu kuat. Kerana rasa itu memang sudah lama ada di situ, ianya sangat mudah dihidupkan. Sampai satu tahap, kerana cinta, dia sanggup apa saja walau berkahwin tanpa restu keluarga.

~ Saya panjat ikut tingkap, sembunyi-sembunyi masuk bilik awak ya? - Hazril
+ Jangan buat lawak boleh tak? Saya tengah sakit ni - Hani

Sampai bilakah mereka harus main sembunyi-sembunyi, intai-intai balik pintu? Apa akan jadi bila Hazril diharuskan berkahwin dengan wanita lain hanya kerana kesilapan silamnya sedang hubungan mereka masih menjadi rahsia?

Dan...tatkala setia yang diharapkan menjadi terlalu mahal harganya, luka lama yang sudah bertampal kembali berdarah.



6. PERGI TANPA ALASAN (Re-print dengan wajah baru, ada sedikit rombakan dan tambahan menjadi lebih tebal dari yang asal.)


Penulis : Hani Fazuha



Harga : 

RM29.00 + RM7.00 (SM)

RM32.00 + RM11.00 (SS)




SINOPSIS :

Rihana dan Hakim, dua nama dari dua dunia berbeza, ditemukan dalam kancah penuh dosa. Bagi Hakim, Rihana itu tidak ubah seperti pelacur kelas atasan. Bagi Rihana, Hakim itu sama saja dengan lelaki kaya raya yang harus dilayan untuk mengeluarkan duit dari poketnya.

“Kahwin dengan I Rin, I’ll pay you two million.” - Hakim
“Dua juta tidak cukup untuk membeli maruah I, Hakim”- Rihana

Segalanya berubah apabila Rihana bertemu hidayah-Nya dan meninggalkan dunia kelam untuk berubah ke arah kebaikan. Hakim jadi panasaran mencari Rihana yang hilang.

Bertemu kembali setelah enam bulan berlalu dan melihat Rihana yang ‘baru’, Hakim jadi sedar yang dia mahukan Rihana bukan kerana nafsu tetapi kerana rasa yang satu itu sudah meresap meracuni hatinya.

Namun, melihat Rihana makin rapat dengan Ridzwan, jutawan muda yang tidak kurang kacaknya buatkan Hakim rasa tergugat. Biarpun Ridzwan itu teman baiknya, tidak bermakna Rihana juga harus menjadi teman baik lelaki itu.

Bijaknya Hakim memerangkap telah mengikat Rihana dalam sebuah perkahwinan yang sangat rumit. Kerana Hakim itu sudah menjadi tunangan Nelly, Rihana harus menjadi isteri secara sembunyi. Namun, apa akan jadi bila kisah silam Rihana dibongkar dan dikorek hingga ke akar umbi?

“Hakim, I rasa macam tak layak untuk you.”- Rihana
“Walau I harus mati kerana memilih you, I tetap akan pilih you.” Hakim

Kalau mati pun dia sanggup untuk Rihana, apalah sangat jika dia harus kehilangan seluruh hartanya demi wanita itu.

Mampukah perkahwinan mereka bertahan bila hidup diuji kesusahan? Sanggupkah Hakim melepaskan Rihana ke tangan 
Ridzwan demi merungkai segala kerumitan?

~ Rin… your love is the only thing keeping me alive ~ Hakim




6. KOMPILASI CERPEN : BICARA TENTANG CINTA 







HARGA : 

RM30.00 + RM7.00(SM) 

RM33.00 + RM11.00(SS)

PENULIS : 


SINOPSIS : 

13 cerita digarap indah oleh 13 penulis. Bercerita tentang cinta dari sudut hati mereka.



7. UNTUKMU TIADA NOKTAH 


Penulis : Syeena Hamdan

HARGA : 
RM24.00 + RM7.00 (SM) 


RM27.00 + RM11.00 (SS) 






SINOPSIS : 

Kerjaya itu, dia yang pilih. Tetapi, dia tidak memilih untuk menjadi buruan Doktor Naim dan dia juga bukan penghalang cinta Doktor Marina. Asyikin Hannah hanya mahu menjadi seorang jururawat, tak lebih dari itu.

“You nak suruh I jadi macam mana supaya you boleh terima I, Ikin?” – Doktor Naim.
"Please, doktor. Tolonglah faham. Saya tak boleh. T-A-K-B-O-L-E-H." – Asyikin Hannah

Munculnya Abrar Faris dalam pertemuan yang tak dirancang bagai penyelamat keadaan. Tapi, Asyikin bukan orangnya yang mudah menyerahkan hati pada lelaki. Abrar perlu berusaha keras.

"Harus jual mahal. Mana boleh jual murah." Asyikin ketawa-ketawa. Menutup rasa malu. 
"You jual murah ke jual mahal ke I sanggup beli, sayang." Abrar menoleh sekilas. Satu kenyitan diberi.
"Errr..." Asyikin merenung Abrar di sisi.
“You ni memang ada sindrom errr....ya?” Abrar jongket kening.
“Sindrom tu wujud sebab you. Takkanlah you tak tahu?” Asyikin angkat keningnya.

Tapi, saat hatinya sudah terjatuh suka, kisah silam Abrar datang menggugat. Untuk mengundur, rasanya sudah terlewat. Tapi, ‘berlawan’ dengan Afiqah Dato’ Azman buatkan dia penat. Penat hati dan juga perasaan.

Haruskah dia melepaskan Abrar demi Afiqah sedangkan lelaki itu sudah menjadi haknya yang sah? Siapakah sebenarnya Afiqah pada Abrar?



8. LAIN DUNIA 


PENULIS : Pena Kayu

HARGA : 
RM20.00 + RM7.00 (SM) 


RM23.00 + RM11.00 (SS)



OUT OF STOCK


SINOPSIS :

Di awal perkahwinan lagi, hati hati Aggriani sudah sentap. Apa taknya, dia diminta menjadi ‘isteri patung’ oleh Rayhan.

“Saya nak awak jadi isteri yang seperti patung, Anggriani. Bernyawa, tapi tak punya perasaan. Kaku, tapi boleh berfikir.” - Rayhan

Tanyalah isteri seluruh dunia. Mana ada yang mahu jadi isteri yang seperti patung. Jadi Rayhan, jangan jadi lelaki tidak logik! Nanti karma.

Ya! Karma itu wujud. Kerana selepas itu, Rayhan bagai dihukum bicara sendiri. Walau berusaha keras menafikan, dia juga lelaki yang punya nafsu.

"Awak jangan fikir saya cemburu pula, Anggriani. Saya buat semua ni sebab saya tak nak ada gosip antara awak dengan si dayus tu." - Rayha
"Saya tahu awak takkan cemburu. Saya ni cuma isteri patung. Tak perlu awak jelaskan berkali-kali.” - Aggriani

Tapi, ‘pesanan’ Rayhan tetap Aggriani pegang. Dia harus menjadi ‘isteri patung’.

"Jangan pandang saya," mohon Anggriani sambil mengesat-ngesat hujung mata. 
"Pandang saja tak cukup, Anggriani. Awak yang menangis sekarang hanya buat saya jadi gatal nak cium awak."
Kalau tadi guguran air mata Anggriani telah mulai terhenti, kini lebat semula.
"Usahlah menangis lagi. Air mata tu tak sesuai untuk masa sekarang."
Guguran air mata Anggriani tetap juga berleluasa. 
"Air mata awak ni, sama degil macam awak juga," keluh Rayhan.

Mampukah seorang Rayhan yang ego dan sering menyakitkan itu berubah menjadi suami yang mendamaikan? Hanya Aggriani saja yang mampu mejawabnya.



9. SAKITNYA TUH DISINI 


Penulis : HANI FAZUHA

Harga : 
RM24.00 +RM7.00(SM)
RM27.00 + RM11.00 (SS)

OUT OF STOCK


SINOPSIS :



Tenangnya perkahwinan mereka buat Aleeya tidak percaya wujudnya orang ketiga yang memusnahkan segalanya dalam sekelip mata.


“Tolong jujur dengan Leeya, bang.” ~ Aleeya Irdina
“Kami sudah terlanjur...” ~ Zariel Ikhwan

Berpisah! Itu yang Aleeya pinta. Tapi, bila talak itu di tangan lelaki, bukan mudah untuk meminta.

Tatkala dia hampir mahu mengalah, ada tangan yang menghulur. Benar, takdir itu tidak kejam. Yang kejam adalah manusia di dalam takdir tersebut.

“Kalau I berjaya pujuk dia lepaskan you, I boleh dapat apa-apa rewards tak?”~ Hariz Ilham
“You nak apa?”~ Aleeya Irdina 
“I nak you.” ~Hariz Ilham.

Persoalannya, masih adakah ruang di hati Aleeya untuk yang lain selepas Zariel?

“I pernah minta satu bilik di hati you, yang belum pernah ‘dia’ jejak. Tapi malam ni I dah tahu, semua ruang yang ada di hati you memang ada jejak ‘dia’.” ~ Hariz ilham.
“Hariz, I minta maaf...” ~ Aleeya Irdina.
“Tolong bersihkan semua jejak tu dan kosongkan dulu semua ruang di hati you, baru I akan masuk”~ Hariz Ilham.

Mampukah Aleeya lakukan seperti yang diminta Hariz? Jika tidak, adakah dia akan kembali pada Zariel yang telah insaf akan khilafnya? Atau... terima lelaki yang bernama Zafri untuk membalas rasa sakit di hatinya.



10. SERASI DIHATI



Penulis : Rose Harissa




Harga : 

RM28.00 + RM7.00(SM)

RM31.00  + RM11.00 (SS)

OUT OF STOCK


SINOPSIS :

Dia lelaki berdosa. Dalam usia muda, sudah menjadi ’anak ikan’ pada Zalina Asha, isteri seorang VVIP yang tak pernah puas dengan suami sendiri. 

“Lately ni aku asyik kena berkepit dengan si tua tu. Bosan tau? Lembik! Dahlah bau cerut! Tak macam Zarul, rasa manis macam jagung.” – Zalina

Hidup dalam kemewahan tapi jiwanya kosong. Sehinggalah dia ditemukan dengan Intan Edrinaz di alam maya. Baru kenal, dia rasa rapat dengan wanita itu dan boleh bercerita apa saja termasuk kisahnya bersama Datin Zalina.

“Ala… kesiannya! Nampaknya you dah tak freelah lepas ni ye? Dah nak kena rantai balik!” Edrinaz gelak-gelak. 
“Sakan gelak? Sampai hati you! I bosan tau! You tau tak, lepas ni I for sure kena ‘gulai’ cukup-cukup!” Zarul cuba menagih simpati. Tak timbul rasa malu bila berbicara begitu. 
“Ala, okey apa? You pun dah lama ‘puasa’, kan?” Suka betul Edrinaz mengusik Zarul.

Bagi Edrinaz, Zarul memang kacak. Punya tarikan tersendiri. Tapi, setia dan kasihnya pada sang suami tak pernah tergugat. Walaupun dia rasa dia tidak dilayan selayaknya sebagai isteri. 

“Abang! Sepanjang kita kahwin, abang langsung tak bagi Inn nafkah zahir. Okay, fine, Inn redha sebab Inn faham keadaan abang. Tapi sekarang ni, nafkah batin Inn pun abang abaikan!”- Edrinaz 

Dan, bila dia tahu yang sebenarnya dia telah dicurangi sang suami, Zarul juga yang dia cari untuk mengadu.

Apa akan jadi bila Datin Zalina tahu tentang Edrinaz dan Zarul? Dan akan bertahankah rumahtangga Edrinaz bila segalanya bukan lagi menjadi rahsia?

Ini kisah hitam tentang kecurangan, bila manusia lupa makna kesetiaan....



11. ASALKAN DIA BAHAGIA 


Penulis : Hani Fazuha
Harga : * termasuk pos
RM36.00 (SM)
RM43.00 (SS)

OUT OF STOCK



Sinopsis :

Dunia ini bukan hanya untuk kita dan hidup ini, bukan hanya untuk ketawa gembira. 

Payahnya menjadi seorang Adira Imani apabila dia ‘harus’ mengahwini Haris Aryan demi ‘membawa pulang’ Ikmal Reza. Kerana dia hanya si anak pungut, perkataan akur itu perlu atas nama membalas budi.

Ikmal itu abangnya dan Haris itu sahabat Ikmal. Masalahnya, antara dia dan Haris tidak pernah wujud perkataan cinta. Lebih bermasalah bila tiba-tiba orang yang dia anggap abang itu sebenarnya menyintai dirinya. 

“Abang cuma nak tunggu dua tahun lagi, sehingga Dira habis belajar dan abang akan pulang minta mama satukan kita. Tapi...mama dah salah faham.”- Ikmal.
Payahnya apabila dia sudah tidak ada jalan untuk berundur ke belakang. Lantas, yang ada di depan harus jua ditelan. 

“Dira isteri aku, Ikmal.” Suara Haris tegang.
“Dan dia juga adik aku,” Balas Ikmal, juga dengan suara tegang.
“Kau tak perlu jadikan alasan adik untuk menjadi orang ketiga dalam rumah tangga kami.” Haris hantar pandangan penuh makna pada si isteri.

Payahnya hubungan mereka apabila perkataan ‘orang ketiga’ sering mengundang curiga. Orang ketiga di mata Haris ialah Ikmal. Tapi, orang ketiga di mata Adira ialah Afida, si sepupu yang suka menempel dengan Haris.

Masalahnya, Haris tidak pernah mahu mengaku dan payahnya bila masing-masing suka percaya pada telahan hati sendiri.



12. LELAKI PALING SETIA 



Penulis : LUNA BULAN(Azila Binti Abdul Aziz
Harga : *termasuk pos
RM32.00(Semenanjung)
RM39.00 (Sabah/Sarawak)

OUT OF STOCK



Sinopsis :

Insiden tersiku bibir telah membawa Ali Aduka nekad mahu mengenali Maryam Az-Zahra. Muka tak tahu malu Ali Aduka sering menguji kesabaran Maryam Az-Zahra. Lebih-lebih lagi lelaki itu bermulut lepas! 

“Come on… saya tak kan usik dara awak tu!” Sinar mata Aduka terus nampak galak.
Erkkk! Aku ternganga. Dia… Dia…
“Ali Aduka!” Aku jerit kuat-kuat. 
Eee… Apasal malang sangat aku boleh kenal dia ni? 

Setelah terbina banyak momen indah antara mereka, Maryam diarah mengahwini Fattah Aqil untuk menutup malu keluarga. Dia perlukan Aduka untuk membantu. Tapi, Aduka pula menghilangkan entah ke mana.

Kerana patuh, Maryam akur. Kerana kepatuhan itulah, dia bergelar isteri dan kerana kepatuhan itu juga, dia bergelar janda. Dia diceraikan dengan talak tiga setelah dua bulan menjadi isteri.

Saat hati Maryam mula sembuh, dia dipaksa berdepan dengan Duke. Lelaki yang sudah lama dia kenal nama, yang sudah lama dia ingin jumpa. 

“I’m back…” Aduka bersuara.
Dia fikir semudah itu?
Kelopak mata aku tiba-tiba berat. Jiwa aku bergolak hebat. 
“I’m back…” Aduka ulang lagi. 
Argh! Aku tak sanggup nak dengar apa-apa lagi dari ulas bibir dia. 

Kenapa pula Aduka yang muncul, bukan Duke yang Maryam tunggu?
Siapakah Duke? Siapakah Ali Aduka?

Dan, apa akan berlaku bila Fattah jadi gila talak, meminta Ali Aduka mengahwini Maryan untuk tujuan menjadi cina buta?



13. LELAKI PILIHAN TERAKHIR


Penulis : Hani Fazuha
Harga : *termasuk pos
RM37.00(SM) 
RM44.00(SS)

Sinopsis :

Cinta buat Airis Safiya satu kepastian, bukan kepalsuan. Tapi, kenapa Aakif Hudzairi tak pernah mahu faham? Kenapa Adif Hakimi tak pernah mahu mengerti? Dan kenapa Farid Adam juga tidak mahu menerima kenyataan?

Bukankah jodoh itu rahsia DIA? Ada dalam setiap lipatan takdir manusia. Tapi kenapa mahu bersengketa sesama sendiri hanya kerana tiada jodoh yang tertulis antara mereka?

Hud yang beku. Adif yang gentlemant dan Farid yang suka bertindak di luar jangkaan. Ada ikatan persaudaraan sesama mereka dan kebetulannya, mereka suka wanita yang sama.

“She’s mine.”

“Aku peduli apa.”

Mata bertentang mata. Ada api yang marak membara.

“Touch her and I’ll kill you.” Nada biasa-biasa tapi ayat amaran yang diberikan lelaki itu cukup berbisa.

Kerana seorang Airis Safiya, semuanya berantakan. Pertalian darah bukan lagi satu keutamaan. Yang penting cinta di hati harus menang.

“Abah serahkan Airis pada kamu. Satu-satunya harta dunia yang abah ada. Selepas ini, tanggungjawab sudah tergalas di bahu kamu dan abah harap kamu ambil anak abah untuk letak di hati, bukan sebagai alas kaki.” Pesanan abah untuk sang suami buat air mataku tumpah lagi.

Kenapa aku rasakan abah bagai sedang menyampaikan sesuatu yang mungkin akan terjadi dalam hidupku?

Siapakah lelaki yang menjadi pilihan terakhir bagi menggalas tanggungjawab mengambil Airis untuk diletakkan dalam hati?


14. CHINTA UNLIMITED



Penulis : Farah Husain
Harga : Termasuk pos

RM30.00(SM)
RM37.00(SS)

Sinopsis:


Azrul Redza dan Nur Amani. Cinta terbit saat kali pertama mereka bertemu. Tapi semuanya musnah dek salah faham. 

“I ingatkan you ni berbeza. Rupa-rupanya, you’re as cheap as them...” – Azrul.

“You hold a mean grudge, Encik Azrul.” – Nani.

“Ya, kalau melibatkan soal hati dan perasaan, memang I berdendam!- Azrul.

Takdir tertulis, ada pertemuan seterusnya buat mereka. Mulanya Azrul berniat membalas dendam. Tapi, kalau memang jenis tak pernah buat kerja jahat, hatinya jadi tak tergamak. Sudahnya, dia ‘lepaskan’ sahaja Nani. Ingatkan selepas itu, hati akan lega. Tapi rupanya makin kacau dengan kehadiran Aaron.

“Dah awak dengan dia tak ada apa-apa. Tak salah saya ambil peluang kan? – Aaron.

Nani juga jadi serabut. Dia tak mahu berpaling pada Azrul tetapi dia juga tak mahu beri harapan pada Aaron. Hingga sampai satu tahap, dia terpaksa memilih Azrul untuk mendapatkan bantuan. Cumanya, bantuan Azrul bukan datang percuma! Ada terma dan syaratnya.

“Awak ni nak mengambil kesempatan ke, atau memang ikhlas nak tolong?” – Nani

“Ikhlas tu urusan saya dengan Allah. Come on, Cik Amani. Kalau nak diikutkan, dalam hal ni awak yang paling untung tau!” – Azrul

Untung ke kalau sekeping hati yang jadi pertaruhan? Kalau ikut kata Azrul, semuanya nampak mudah. Tapi hakikatnya, tak semudah yang difikirkan.

Adakah Nani akan setuju dengan terma dan syarat Azrul? Jika setuju, cukup banyakkah cinta mereka untuk terus kuat menempuh ujian?





*sila berhubung dengan kami untuk check stock sebelum membuat pembayaran 


***** Untuk pembelian *****

BAYARAN BOLEH TERUS DIBUAT KE:

IDEA KREATIF PUBLICATION

MAYBANK :562-807-533172
CIMB: 800-722-6815


SETELAH BAYARAN DIBUAT SILA MESEJ KAMI :

1. NAMA:

2. ALAMAT & NO.TELEFON:
3. TAJUK BUKU YANG DIBELI:
4. SLIP PEMBAYARAN
ke info.ideakreatif@gmail.com (JIKA BERURUSAN DI FB ATAU PAGE)

ATAU WhatsApp ke 012 312 9793

PERHATIAN : SILA BUAT ORDER MELALUI SALAH SATU CARA SAHAJA SAMA ADA WHATSAPP ATAU FACEBOOK UNTUK MENGELAKKAN SEBARANG KEKELIRUAN.

TOLONG JANGAN SPAM whatsApps kami. 

SEBARANG PERTANYAAN MENGENAI BUKU-BUKU TERSEBUT BOLEHLAH MENGHUBUNGI KAMI.

xoxo
Admin

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget